18 Haziran 2013 Salı

YBR 125 İle 1 Hafta

            istanbul-Isparta Gidiş Bölümü
Arkadaslar oncelikle merhaba. Gecen ay arkadasim bana 2005 model kirmizi bir ybr onerdi 1000 lira borcu olan(trafik vergisi+muayne+sigorta) makinayi bana borcunu odemem karsiligi ucretsiz verdi ama motor en az 6 aydir sokakta yatiyordu ve masrafi vardi.


Arastirip bi cesaret kabul edip aldim. Once bi eskici buldum motoru el arabasina attik:)Tamirci 480 lira masraf cikardi tamam dedim.
          Ön disli mili arizasi vardi motor acilacakti lastikler degisecekti gidon sele zincir disli balata derken cikarttik.Ama arka teker balonlu:) Ybr saglamdir dedik:) biraz boyle bindik :)

 Bi ara kuryeler isyerimin onunde lastik degistiriyorlardi. Muhabbet ettik bana lastigi verebilecegini soylediler. irc 100 yanak:)) atladim hemen aldım taktim kendi imkanlarimla hava bastirdik falan motor iyi gidiyor gibi:)) ..( Bu arada vitesli motor gecmisim 1 aydan ibaret yani bu ybr ile basladim:))..haziran 1 de maası aldık ayiptir soylemesi sonra bir arkadas (koylum olur) geldi Gebzeden.Gezdik dolastık biraz direniş biber gazı derken saat 24:00 olmuş.Arkadasın yarin işbası bi cesaret Gebzeye gidelim dedim o da hazırmış heralde oluuuur dedi.. :D (bu arada ne vizeeee ne sigorta sonradan oğrendik araç trafikten men :D)  bismillah yola çıktık

               Aldık kaskları 1.5 saatte gebzeye vardık  E-5 ten :D Gece muhabbet sohbet arkadas bana bi cesaret geldi nerden geldi bilmiyorum ?? Ertesi gün arkadastan 2 tornavida 1 pense alıp Eskihisar Feribotu İskelesine sürdüm..


 Yanlızdım artık saat 17 civarı Topçuoğlu İskelesinden Yalova-Orhangazi yaptım.Orhangazi ile İznik arasında önünde motorlar bekleyen göl manzaralı bir çay bahçesi görünce dinlenmeye karar verdim.

Koca koca motorların arasına benim delioğlanla yanastım :D inanin ki herkes bana bakıyo gibi hissettim :D ve motorcu bi grup beni yanlarına davet etti ve tanıştık kimisi İstanbula kimisi de İznike gidiyor benden Isparta'yı duyduklarında baya bi şaşırdılar ve güldüler...Varadero sahibi yaslı bi  kurt beni misafir etmeyi onerdi yağmur yağabilir dedi ve motor dayanmaz dedi.Bi kere çıkmışız yola :)Kanımız kaynıyor ya:)

 Oyalanmadan çıktım yola İznik-Osmaneli-Bilecik ve Bozüyük yaptiğimda geceye kalacağıma enim oldum artık..Tabi aralarda durdum ve baya dinlendim.


     Bu arada ibrede bozuk :D
    Kütahya il sınırı

            Sonrasında İnonü-Kütahyayı geçtikten sonra Afyona geldiğimde son molamı saat 22 civarında verdim ve tekrar yola koyuldum..


.Çay istikameti üzerinden Dinar Denizli karayoluna girip Akkonak Kasabasından dağ yolunu kullanarak Isparta il sinirlarina girdim ve kısa bi süre sonra hedefim olan Körküler Kasabası'na ulastım :)
Körküler Kasabası 24 suları..


Ertesi Gün Göletten....



Daha Büyük Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder